Der er lagt op til en festlig aften, når Rådgivningsselskabet VKST inviterer til høstfest i Ringsted Sportscenter den 6. oktober 2017. Der er al mulig grund til at fejre en veloverstået høst og takke alle dem, der hjalp til.

En fest for hele Sjælland og Øerne

Som noget nyt inviterer VKST i år alle landmænd og kunder på Sjælland og Øerne til høstfest, og allerede nu er der tilmeldte fra hele området:

– Jeg er meget glad for, at vi I år kan invitere alle landmænd fra Sjælland og Øerne samt deres familier, hjælpere og naboer til høstfest. Det er en fantastisk aften med glade mennesker, der er dejlig mad og bandet Hit The Beat, der består af PS2TRIO og 6feet, spiller op hele aftenen og fylder dansegulvet, siger Tina Gurmark chefsekretær i VKST og koordinator for høstfesten.

Hele festen koster 325 kr. pr. person og er inklusiv en øl eller vand.  Tilmeldingen er åben og kan ske på mail kontakt@vkst.dk eller på tlf. 7027 9000. Tilmelding senest den 28. september eller så længe billetter haves.

Stor tak til sponsorerne

Traditionen tro står der en række store og små sponsorer bag arrangementet. I år er det Røstofte Maskiner A/S, der er hovedsponsor for høstfesten. Dann Nielsen fra Røstofte Maskiner A/S glæder sig:

-Vi er meget glade for at være en del af VKST’s høstfest og glæder os til at fejre en veloverstået høst sammen med en masse mennesker, der ligesom os er en del af landbruget. Der er mange ting, der skal gå op i en højere enhed, når høsten sætter ind – vejrguderne skal være med os, maskinerne skal stå køreklar – ligesom  medhjælperne, der giver en ekstra hånd med. Når høsten er vel overstået, er der god grund til at fejre det, og den fest glæder vi os til at være en del af, lyder det fra Dann Nielsen, Røstofte Maskiner A/S.

Ud over Røstofte Maskiner A/S er også Jyske Bank og en række mindre sponsorer med til at støtte festen.

Yderligere oplysninger hos chefsekretær Tina Gurmark på tlf. 6120 5911