Rådgivningsselskabet fejrede de mange udstillere af dyr på Roskilde Dyrskue ved at uddele VKST-pakker med lidt godt til ganen, som udstillerne kunne hygge sig med i løbet af dyrskuet. Med hygge-pakkerne ville VKST fejre det gode liv på landet.

-Vi vil gerne give vores kunder bedre råd til livet. Og Roskilde Dyrskue er et godt eksempel på, at livet også skal handle om samvær og hygge med familie og ansatte, og det vil vi gerne bidrage til, fortæller Ane Popp-Kristensen fra VKST. Sammen med et hold kolleger delte hun fredag pakkerne ud til repræsentanter fra de forskellige dyreracer med ønsket om et godt dyrskue.

-Det er dejligt at møde udstillerne, og de er blevet både overraskede og glade over at få vores lille hyggepakke, lyder det fra Ane Popp-Kristensen, der fortsætter:

-Vi har fået en rigtig god snak om alt fra de udstillede dyr, det gode vejr og vi har selvfølgelig brugt lejligheden til at fortælle lidt om, hvordan vores rådgivning i VKST kan give tid og råd til alt det, mange af os går og drømmer om.