Ny, gratis app til tidsregistrering
4. juni 2024Som lønkunde i VKST har du nu mulighed for at få en ny, gratis app til registrering af arbejdstid
Den 1. juli træder den nye lovgivning i kraft om tidsregistrering for alle, hvilket helt konkret betyder, at dine medarbejdere skal registrere tid. Det kan nu blive nemmere for alle lønkunderne i VKST, da vi introducerer en ny, gratis app til tidsregistrering.
I forbindelse med implementeringen af det nye lønsystem, Intect, kan VKST nemlig tilbyde en gratis app, der kører sammen med systemet. Appen vil gøre det nemmere og mere effektivt at holde styr på arbejdstimerne og hjælpe med at sørge for, at du som arbejdsgiver overholder de nye krav om tidsregistrering
Fordele ved den nye Intect App
Den nye Intect-app giver medarbejdere mulighed for at registrere deres arbejdstid direkte fra deres smartphones. Appen er tilgængelig gratis i både Apple Store og Google Play og tilbyder en række fordele:
Nyt lønsystem: Nemmere for både dig og dine medarbejdere
Er du lønkunde i VKST, ved du, at vi er i gang med at implementere et nyt lønsystem, Intect. Det er i forbindelse med det nye system, at du nu har mulighed for at få fingre i den gratis app.
Dine medarbejdere vil modtage en velkomst-e-mail fra Intect med et link til oprettelse i det nye system, hvor de får adgang til egne data og lønsedler via appen.
Appen vil derfor ikke kun gøre det nemmere for dig som arbejdsgiver, men vil også lette tidsregistreringen for dine medarbejdere, som samtidig også får nem adgang til overblik over sine arbejdstimer og lønsedler.
Hjælp til opsætning af APP, dataoverførsel og anden support
Har du brug for at blive hjulpet godt på vej med den gratis APP, dataoverførsel og support i almindelighed, står konsulenterne i VKST naturligvis klar til at hjælpe efter medgået tid.
Kontakt din lønassistent ved at skrive til lon@vkst.dk.