Vil du være vores yndlings-regnskabskunde?
14. november 2022Traditionen tro er perioden fra januar til juni en travl periode i regnskabsafdelingerne. Der skal både bogføres op og indberettes moms, og så skal alle regnskaber gøres op i den periode. Din regnskabassistent i VKST er derfor en meget travl person i den periode. Men nu har du muligheden for at give ham eller hende lidt luft – og endda blive yndlingskunde hos din regnskabsassistent.
Send dine bilag allerede inden jul
Du kan nemlig hjælpe din assistent. Hvis du allerede nu sender dine bilag ind frem til i dag, så kan vi få bogført mest muligt op inden jul, og så bliver vores 1. halvår knapt så travlt.
Og vil du gøre det ekstra godt, så sender du også løbende dine bilag ind for de sidste par måneder af året, så vi senest har de sidste 2022-bilag i første halvdel af januar måned 2023.
Så lover vi, at du får mærkatet Yndlingskunde i regnskabsafdelingen i VKST – og din regnskabsassistent vil sende dig et varmt tak for din hjælpsomhed.
Hvilke bilag skal du sende?
Vi skal bruge alle de bilag, der ligger til grund for dit regnskab, såsom:
- Salgsfakturaer
- Fakturaer på alle fradragsberettigede udgifter
- Diverse bilag vedr. betalingsservice samt kontoudtog
- Bilag på låneomkostninger, samt handel af ejendom
- Statusskema og diverse årsopgørelser
For kunder, der bruger Summax, er alle bilag til regnskabet gemt elektronisk, hvis du har modtaget en e-faktura fra din leverandør, eller hvis du selv har scannet bilaget ind eller sendt en mail til arkivet, og du behøver ikke gøre mere. Har du bilag, der ikke ligger i Summax, skal disse også scannes ind eller sendes elektronisk eller pr. post til din ragnskabsassistent i VKST.
Har du spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte VKST. Du kan finde kontaktoplysningerne på din assistent her på hjemmesiden, og du er også mere end velkommen til at ringe på vores hovednummer 7027 9000, for at blive omstillet til den rigtige person.